012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
05 feb 2021

Als je alles wil veranderen, verander dan bijna niks.

Met maar één doelpunt meer pak je de totale winst.

Met maar 1 bladzijde per dag lees je een boek extra per jaar.

Met maar 1 pop in de etalage krijg je iedere toerist in Madame Tussaud.

Door maar 1 regel in je headline besluiten mensen je hele verhaal te lezen.

Door maar 1 probleem op te lossen word je relevanter voor al je ideale klanten.

Dus ga niet all in, maar ga all one.

Want als je alles wil veranderen dan eindig je met niks. En als je 1 ding echt kan veranderen, dan verandert vaak alles.

Salud,
Eddy

Alleen opmerkelijke mensen worden opgemerkt.

Weet je wat normaal is? Als je cola op het aanrecht hebt staan. Als je een auto voor het raam hebt staan. En last but not least… ...
Lees verder

Iemand die de weg kwijt is, kan je prima de weg wijzen.

Ik was in Praag. Voor het eerst alleen op vakantie. Ik had geen idee hoe ik bij mijn Airbnb kon komen. En ik zat net voor de ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde