012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
12 jan 2021

Goed nieuws voor slechte schrijvers!

En wat is het goede nieuws? Bijna niemand leest je posts. Bijna niemand leest je blogs. En bijna niemand heeft ooit nog een nieuwsbrief van je gelezen nadat ze je weggever hebben gedownload. Juist omdat je zo slecht bent!

Wie slecht schrijft is niet relevant. En wie niet relevant is valt niet op. En wie niet opvalt wordt niet afgewezen vanwege slechte copy.

Toch adviseer ik je met klem om veel te posten. Juist omdat je zo slecht bent. Je hebt geen publiek, en daarmee alle ruimte om lekker veel fouten te kunnen maken.

Want hoe word je goed in piano spelen? Door iedere dag te spelen. Hoe word je een goede kok? Door iedere dag te koken. En hoe word je een goede schrijver? Ik denk dat je ‘m snapt. Kwaliteit is het resultaat van kwantiteit. En competentie is de som van consistentie.

En dan is er nog een bonus. Als je beter wordt, dan word je relevanter. En als je relevanter word, dan krijg je meer volgers. En als je meer volgers krijgt, dan ben je blijkbaar zo’n slechte schrijver niet meer. En dat is goed nieuws!

Salud,
Eddy

Waarom jouw mooiste toekomst verleden tijd is.

Op een dag. Misschien wel vandaag, realiseer je je… Dat datgene waar je het meest naar verlangt, al is gebeurd. Realiseer je je, Dat jij van grote ...
Lees verder

Alleen oneindig geduld sorteert onmiddellijk effect.

Het was een midzomeravond in 2011 dat ik besloot de nacht door te halen. Zo graag wilde ik die website hebben. Omdat ik geloofde dat de klanten ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde