012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
29 dec 2020

Eenvoud komt zelden in tweevoud.

Als je tegen iedereen praat, dan voelt niemand zich aangesproken. Als je een manus van alles bent, dan ben je meester van niets. En als je veel keuze opties geeft, dan wordt er minder voor je gekozen. En het ideale aantal keuzes dat een mens maakt is nul.

En toch heeft de gemiddelde ondernemer meerdere producten op zijn homepage staan. En daarmee meerdere opties. Omdat – in de ogen van de ondernemer – al die producten even belangrijk zijn.

Dus hoe geef je jouw klant die ene eenvoudige keuze, zonder dat je daarmee je andere producten weg hoeft te gooien?

Antwoord: zet er een parapluutje boven. En wat dat is zal ik even uitleggen.

Stel je hebt twee producten. De ene is een lifeplan programma & de ander is een businessplan programma. Welke zet je – in overeenstemming met bovenstaande theorie voorop je homepage?

Allebei niet.

Wat je wel doet is er een paraplu zinnetje boven zetten. Wat opvalt is dat beide producten te maken hebben met planning. Dus in plaats van je website te openen met een van de twee opties, creëer je een overkoepelende optie die te maken heeft met plannen. Bijvoorbeeld ‘download hét ebook met 5 tips voor toekomstige masterplanners’.

Verder in je website kun je dan de lifeplan & businessplan optie etaleren.

Dus komt je productlijn in tweevoud? Creëer een paraplu zin, en herverover die eenvoud.

Graag gedaan,
Eddy

Als je overal bent, dan ben je nog nergens.

Sommige ondernemers denken dat business een soort monopoly is. Als je nou maar zoveel mogelijk plaatsen bezit, dan komt er altijd wel iemand op jouw plek die ...
Lees verder

Goed nieuws voor slechte schrijvers!

En wat is het goede nieuws? Bijna niemand leest je posts. Bijna niemand leest je blogs. En bijna niemand heeft ooit nog een nieuwsbrief van je gelezen ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde