012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
06 okt 2020

Delen is de snelste manier van vermenigvuldigen.

De slechtste manier om te leren fietsen is er een boek over lezen. Omdat niet het hebben van kennis, maar het belichamen van kennis ons in beweging brengt.

De slechtste manier om te weten hoe avocado smaakt is er op te gaan mediteren. Omdat niet ons onderbuikgevoel maar een stuk avocado in onze onderbuik ons vertelt hoe die smaakt.

De slechtste manier om een betere relatie te krijgen is om uit verbinding te gaan. Omdat een relatie ons vraagt te relateren, aan iemand. En soms zijn we die persoon zelf.

En de slechtste manier om je verhaal helder te krijgen is door ‘m nog even voor jezelf te houden. Omdat je verhaal alleen meer van jou kan worden als je ‘m durft te delen met anderen.

Dus stop met lezen
& start met leven.

Dus stop met kauwen
& start met kiezen.

En start met delen.

Omdat delen vaak de enige manier is om te vermenigvuldigen.

Salud,
Eddy

Waarom de waarheid vaak niet waar is.

Wat is voor jou de meest invloedrijke gebeurtenis van de afgelopen 70 jaar? Het zou zomaar kunnen dat het huidige virus als eerste in je opkomt. Zelfs ...
Lees verder

Je nulwaarde is je meerwaarde.

Geen mens vindt zichzelf goed genoeg. Zo is onlangs gebleken uit een grootschalig onderzoek. En hey! Dat is helemaal okey! Je bent ook niet goed genoeg. Althans, ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde