012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
05 feb 2021

Als je alles wil veranderen, verander dan bijna niks.

Met maar één doelpunt meer pak je de totale winst.

Met maar 1 bladzijde per dag lees je een boek extra per jaar.

Met maar 1 pop in de etalage krijg je iedere toerist in Madame Tussaud.

Door maar 1 regel in je headline besluiten mensen je hele verhaal te lezen.

Door maar 1 probleem op te lossen word je relevanter voor al je ideale klanten.

Dus ga niet all in, maar ga all one.

Want als je alles wil veranderen dan eindig je met niks. En als je 1 ding echt kan veranderen, dan verandert vaak alles.

Salud,
Eddy

Jouw waarneming is niet waar, maar wel waardevol.

De waarneming is nooit waar. Een mooie zin die @oletteluitwieler sprak in een recente aflevering van @heldenenhordes. Want stel je even voor dat jij een 6 waarneemt die voor je ...
Lees verder

Wanneer je kruis te groot is gaan je relaties eraan.

In Israël woonde een gelovige Christen. Dagelijks liep hij vanuit zijn dorp naar Jezuzalem. En dagelijks liep hij langs de ramen van vriendelijke gezinnetjes. Hij zwaaide dan ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde