Altijd op zoek naar een overlap. Tussen eigenheid & gezamenlijkheid. Tussen kunst & commercie. Tussen visie en vorm.
Vernieuwen zit niet in verbreden, maar in verdiepen. Leer de principes van het onveranderlijke en verander blijvend.
Teder en tegelijk trefzeker. Droge humor, inzicht en scherpte bewegen mensen, waardoor ze gaan bewegen.
In een wereld vol anderen, afleiding en AI is je meerwaarde omzetten in marktwaarde niet altijd een vanzelfsprekendheid. En dus dienen we vaardig te zijn. Soms beter te zijn dan ons concurrent, maar in ieder geval beter te zijn dan ons publiek of potentiële klant. Toch zit je onderscheidend vermogen niet altijd in beter zijn. Zoals Sally Hogshead zei:
‘Being different is sometimes better than being better.’ Anders zijn betekent je ervaring omzetten in een visie. De moed hebben om ergens voor te staan, zelfs wanneer je daar alleen voor staat. Want wie vaardig is en visie heeft, kan leven in voorspoed.
We mogen een onderscheid maken. Tussen praten en presenteren. Tussen aantrekken en afstemmen. En tussen belichamen en beschrijven. Ontdek de principes van Buitengewoon Binnenkomen. Waardoor jouw meerwaarde of marktwaarde nooit ongewaardeerd, ongezien of onbegrepen blijft. In de ogen van je klant, je medewerper, of zelfs die ene leukerd in de kroeg.
Eddy Boom is vlaggendrager op het gebied van etaleren vanuit je essentie. Hij heeft meer dan 160 bedrijven geholpen bij het ontwikkelen van hun klantbelofte en heeft diepgaande inzichten gedeeld via 200 artikelen, 200 vlogs en 170 podcasts. Als co-founder van een storytelling- en brandingbureau gedurende 10 jaar, heeft hij merken geholpen hun authentieke stem te vinden en te communiceren.
In een tijd van AI en toenemende concurrentie gelooft Eddy dat de werkelijke relevantie van een ondernemer ligt in het vinden en verpakken van visie. Hij heeft gewerkt met toonaangevende ondernemers zoals Edwin Selij, Willemien van der Veen en Simone Levie om krachtige klantbeloften te creëren.
Patrick Kicken beschreef het treffend: ‘Eddy weet binnen no-time iemand werkelijke waarheid daarboven te halen.’ Tibor Olgers noemde Eddy ooit de ‘slogan koning’ vanwege zijn vermogen om krachtige pay-offs te creëren.
Als coach en inspirator helpt Eddy ondernemers hun boodschap te vinden en te bestendigen, zodat deze blijft. Zijn drijfveer is altijd geweest om vanuit waarheid, waarde en winst te creëren.
Deze site gebruikt cookies om te begrijpen wat raakt en wat blijft hangen. Geen overmatige tracking, alleen inzichten die het verhaal helderder maken. Jij bepaalt welke gegevens je wilt delen.