BB Logo + Tagline Final Transparent BG

- 10 Delige Online Course -

Kom Buitengewoon Binnen met een Perfecte Propositie.

Converterende Copywriting

Beheers de anatomie van eersteklas copy.

Prominente
Positie

Pak die ene plek waar al je klanten zijn.

Buitengewoon Bestaansrecht

Minder beloven, veel meer betekenen.

Driehoek-edwin

Eddy is een geniale gast die mij heeft geholpen om mijn woorden en propositie super helder te krijgen.

Edwin Selij, HIN Nederland

Kiezen. Dus gekozen worden.

Je bent vaak zichtbaar. En beter dan je grootste concurrent. Dus waarom loop je dan zoveel ideale klanten mis? Omdat jouw boodschap niet Buitengewoon Binnenkomt. En dat blijkt niet eenvoudig...

Er is minder Aandacht dan ooit. Na 8 seconden is onze focus al weg. Er zijn meer Anderen dan ooit. 4% meer nieuwe ondernemingen dan vorig jaar. Er is meer Afleiding dan ooit. Een mens krijgt meer prikkels op een dag dan iemand in de middeleeuwen in zijn hele leven kreeg.

Wat je wilt is simpel: Content die Converteert, Continuïteit in Cashflow & een Pakkende Propositie. En dat betekent kiezen. Kiezen voor die paar woorden die ongelofelijk opvallen. Kiezen voor die ene plek waar je niemand in de weg loopt. Kiezen waar je voor staat. En wat je daarvoor durft te laten vallen.

- Echt Kiezen, Eindeloos Klanten -

Besluit wat je wilt. Beloof wat je kan. Bereik je ideale klant.

driehoek-willemien

Na onze samenwerking schreef ik 1 van mijn beste Instagram posts ooit. Ook ben ik ontzettend blij met de nieuwe slogan, die alles samenvat waar ik voor sta.

Willemien van der Veen, Will & The People

Dit kan je van de cursus verwachten.

Ontwerp in met 10 modules en video’s jouw perfecte propositie. Verder bevat de cursus...

• Community met andere ondernemers
• 4 Zoom Q&A’s met Eddy
• Online account + Erkende app
• 27 video’s, werkboeken en opdrachten

Minder maar beter.

Deze training is gestoeld op de principes van essentialisme.

Een minimalist streeft naar minder.
Een essentialist verkent meer.

Zodat hij zeker weet dat hij uit alle opties
die ene, maar alles veranderde klantbelofte kiest.

Een training voor ondernemers die inzien dat kiezen voor minder hun absolute meerwaarde is.

De Topics in deze Training.

- 10 Modules, 27 Opdrachten, 1 Klantbelofte -

0

Preface

Waarom moet je buitengewoon binnenkomen?

1

Present

Wat is de anatomie achter converterende copy?

2

Principles

Wat is het fundament voor een perfecte propositie?

3

People

Voor welke klant ben jij hyper
relevant?

4

Problem

Welk dilemma ervaart jouw ideale klant?

5

Position

Wat doe jij anders,
maar beter?

6

Product

Waarmee kom jij buitengewoon binnen?

7

Personality

Welk verhaal vormt jouw bewezen bestaansrecht?

8

Promise

Wat is jouw buitengewone
belofte?

9

Pitch

Wat is jouw perfecte
propositie?

slogan-koning

De slogan koning

9 oktober 2019. ‘Wat vind je ervan om die zo op het podium te laten horen?’ vroeg Eelco de Boer. The rest was history...

Drie dagen lang maakte ik als een ‘Nico Dijkshoorn’ slogans voor iedereen in de zaal. Het bleek een kickstart voor mijn nieuwe business. Niet lang daarna werd ik in de woorden van Tibor Olgers de Slogan Koning. Of in de woorden van Eelco Smit: Meester in het verwoorden van jouw klantbelofte.