Met een klantbelofte waar geen ideale klant omheen kan

scroll

Winstgevende woordenkunst

Beheers de anatomie van eersteklas copy.

Maak Titels met Tractie. Krijg Succes met je Slogan. En word die Koploper, door Kopregels.

Prominente
positie

Pak die ene plek waar al je klanten zijn.

Waar jij jezelf en jouw potentieel nooit meer in de weg zit. A position you can call your own.

Buitengewoon
bestaansrecht

Minder beloven, veel meer betekenen.

Wie met minder woorden, meer waarde overbrengt, etaleert zich makkelijk als thought leader.

kom buitengewoon binnen met een perfecte propositie.

Als kwaliteit altijd boven drijft, waarom verkochten Van Gogh, Nick Drake of William Blake dan nauwelijks werk? Daarentegen maakten Bob Ross of Steve Jobs, producten die als warme broodjes verkochten. Buitengewoon Binnenkomen is het beheersen van de anatomie van short copy, het bezielen van de juiste woorden waarmee jouw waarden zichtbaar worden, zodat ze winst opleveren.

Een buitengewone belofte

Waarom is anders zijn beter dan beter zijn? Waarom verkoop je meer zodra je minder gaat beloven? En waarom gaat jouw bedrijf pas echt veranderen, als je niet steeds met alle trends meeverandert?

Met Buitengewoon Binnenkomen leer je jouw Boodschap Belichamen, en vorm je jouw Perfecte Propositie. Je beheerst de anatomie van Converterende Copy. Je pakt jouw Prominente Positie. En je ontwikkelt die Buitengewone Belofte.

Wat dat betekent? Met enkele zinnen ál jouw ideale klanten bereiken. 

Online opleiding

Doe het zelf.

27 video’s. 10 modules & de Perfecte AI Prompts waarmee jij jouw Perfecte Propositie maakt.

Groepstraject

Doe het samen.

Samen jouw propositie en marktpositie aanpakken in 6 livedagen en 6 workshops, en een 1 op 1 sessie.

1:1 Begeleiding

Doe het met Eddy.

Online of off-line op een mooie locatie. Samen met Eddy werken aan jouw Perfecte Propositie.
Ebook (10,00)
Succes met je slogan!

Wat leren de grootmeesters jou over Lonkende Leuzen? Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap blijft hangen in een wereld vol afleiding? Leer van zeven iconische grootmeesters hoe je slogans creëert die Buitengewoon Binnenkomen.

Verder lees je in dit boek:
Eddy Boom.

Eddy Boom is vlaggendrager op het gebied van etaleren vanuit je essentie. Hij heeft meer dan 160 bedrijven geholpen bij het ontwikkelen van hun klantbelofte en heeft diepgaande inzichten gedeeld via 200 artikelen, 200 vlogs en 170 podcasts. Als co-founder van een storytelling- en brandingbureau gedurende 10 jaar, heeft hij merken geholpen hun authentieke stem te vinden en te communiceren.

In een tijd van AI en toenemende concurrentie gelooft Eddy dat de werkelijke relevantie van een ondernemer ligt in het vinden en verpakken van visie. Hij heeft gewerkt met toonaangevende ondernemers zoals Edwin Selij, Willemien van der Veen en Simone Levie om krachtige klantbeloften te creëren.

Patrick Kicken beschreef het treffend: ‘Eddy weet binnen no-time iemand werkelijke waarheid daarboven te halen.’ Tibor Olgers noemde Eddy ooit de ‘slogan koning’ vanwege zijn vermogen om krachtige pay-offs te creëren.

Als coach en inspirator helpt Eddy ondernemers hun boodschap te vinden en te bestendigen, zodat deze blijft. Zijn drijfveer is altijd geweest om vanuit waarheid, waarde en winst te creëren.