012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
02 sep 2020

Wie zichtbaar wordt zal gezien worden. Wie kiest zal gekozen worden.

Er zijn maar twee redenen waarom iemand iets bij je zou willen kopen.

1. Omdat ze weten dat je bestaat
2. Omdat ze je vertrouwen

Hoe weten ze dat je bestaat?
Doordat je zichtbaar bent. Zichtbaar als je iets tofs te delen hebt. Zichtbaar wanneer je iets vervelends te delen hebt. Zichtbaar bent op het moment dat je liever onzichtbaar zou willen zijn. Want tachtig procent van je succes is er zijn. Negentig procent van je succes is er zijn voor een ander.

Hoe vertrouwen ze je?
Doordat je consistent bent. Dat je één verhaal vertelt. Één verhaal online als je samen bent. Één verhaal offline als je alleen in je kamer bent. Één verhaal dat je ook vertelt aan je beste vriend. En éénzelfde verhaal dat je vertelt als je indruk wilt maken op die mooie meid of stoere vent.

Dus maak jezelf zichtbaar. Maar zorg ervoor dat anderen iets in je zien. Want als je er toch bent, dan kun je er maar beter zijn. Doe het met aandacht. Maar snap het verschil tussen aandacht geven en de aandacht nemen. En wees authentiek. Niet door je vuile was buiten te hangen, maar door consistent te blijven kiezen voor het verhaal dat je hebt gekozen.

Want wie zichtbaar is zal gezien worden.
En wie kiest zal gekozen worden.

Stand for what you believe in.
Even if that means standing alone.

Salud,
Eddy

Kies zwaarte voor een lichter leven.

Duizenden jaren lang werden alle boten van hout gemaakt. Totdat iemand in 1839 het onvoorstelbare deed. Hij ontwierp een houten boot bekleed met ijzer, om daarmee beter ...
Lees verder

Aardig doen is aardig dom.

Tot voorheen zong ik alleen onder de douche. En ik ben niet de enige. Het schijnt dat niet alleen de ontspanning bijdraagt aan die opmerkelijke liederen. Het ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde