Wie zichtbaar wordt zal gezien worden. Wie kiest zal gekozen worden.

Eddy Boom
02 sep 2020

Er zijn maar twee redenen waarom iemand iets bij je zou willen kopen.

1. Omdat ze weten dat je bestaat
2. Omdat ze je vertrouwen

Hoe weten ze dat je bestaat?
Doordat je zichtbaar bent. Zichtbaar als je iets tofs te delen hebt. Zichtbaar wanneer je iets vervelends te delen hebt. Zichtbaar bent op het moment dat je liever onzichtbaar zou willen zijn. Want tachtig procent van je succes is er zijn. Negentig procent van je succes is er zijn voor een ander.

Hoe vertrouwen ze je?
Doordat je consistent bent. Dat je één verhaal vertelt. Één verhaal online als je samen bent. Één verhaal offline als je alleen in je kamer bent. Één verhaal dat je ook vertelt aan je beste vriend. En éénzelfde verhaal dat je vertelt als je indruk wilt maken op die mooie meid of stoere vent.

Dus maak jezelf zichtbaar. Maar zorg ervoor dat anderen iets in je zien. Want als je er toch bent, dan kun je er maar beter zijn. Doe het met aandacht. Maar snap het verschil tussen aandacht geven en de aandacht nemen. En wees authentiek. Niet door je vuile was buiten te hangen, maar door consistent te blijven kiezen voor het verhaal dat je hebt gekozen.

Want wie zichtbaar is zal gezien worden.
En wie kiest zal gekozen worden.

Stand for what you believe in.
Even if that means standing alone.

Salud,
Eddy

Wie te snel begint wordt nooit helemaal het einde.

Ik denk dat het een uur of 4 was op een zonovergoten zaterdag 18 juli, waarop het totaal mis ging. De aarde werd getroffen door een rotsblok ...
Lees verder

Alleen opmerkelijke mensen worden opgemerkt.

Weet je wat normaal is? Als je cola op het aanrecht hebt staan. Als je een auto voor het raam hebt staan. En last but not least… ...
Lees verder
boek-eddy-boom

ENKELE ZINNEN OVER DUBBELZINNIGHEID

Kan jij zinnen maken waar je klant geen woorden voor heeft? Met dit gratis ebook krijg je meer zin in je business, en meer business door je zin! Bekijk dit boekje van de binnenkant, om te ontdekken hoe je jouw boekje te buiten kunt gaan. Of toch geen zin? Nee? Dan maak je maar een zin!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.