012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
30 jan 2021

Soms moet je je ogen sluiten om het licht te zien.

Soms moet je je ogen openen. Omdat het monster in je nachtmerrie enkel het daglicht niet kan verdragen.

Soms moet je je ogen openen. Omdat je missie je niet kan vinden zonder jouw visie.

Soms moet je je ogen openen. Omdat jij al hebt gezien wat voor anderen nog niet waarneembaar is.

En heel soms. Heel soms moet je je ogen sluiten. Om te kijken of je het onzichtbare kunt zien.

Want hen die het onzichtbare kunnen zien, zijn degene die het onmogelijke kunnen doen.

Als antwoord op een era waarin we uitzien naar nieuwe mogelijkheden.

Als weerklank op een onmogelijke tijd.

Salud,
Eddy

Als je niet opvalt, dan ben je onzichtbaar.

Wie niet opvalt is onzichtbaar. Wie niet verheldert is vaag. Twee zinnen die de kern van het probleem van mijn klant weergeven. Als jouw boodschap niet opvalt, ...
Lees verder

Alsjeblieft. Één post met twee tips voor drie keer woordwaarde.

Er zijn twee dingen die je woorden waardeloos, je zinnen zinloos en je verhalen verwaarloosbaar maken. 1. Wie niet Verheldert Vervaagt. 2. Wie niet Raakt Mist. Verhelderen ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde