Soms moet je je ogen sluiten om het licht te zien.
Soms moet je je ogen openen. Omdat het monster in je nachtmerrie enkel het daglicht niet kan verdragen.
Soms moet je je ogen openen. Omdat je missie je niet kan vinden zonder jouw visie.
Soms moet je je ogen openen. Omdat jij al hebt gezien wat voor anderen nog niet waarneembaar is.
En heel soms. Heel soms moet je je ogen sluiten. Om te kijken of je het onzichtbare kunt zien.
Want hen die het onzichtbare kunnen zien, zijn degene die het onmogelijke kunnen doen.
Als antwoord op een era waarin we uitzien naar nieuwe mogelijkheden.
Als weerklank op een onmogelijke tijd.
Salud,
Eddy
Als je je etalage vol zet, dan loopt je winkel leeg.
Wie door wil breken, moet meebuigen.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde