Je nulwaarde is je meerwaarde.
Geen mens vindt zichzelf goed genoeg. Zo is onlangs gebleken uit een grootschalig onderzoek. En hey! Dat is helemaal okey!
Je bent ook niet goed genoeg. Althans, niet in alles. Je moet mij niet vragen te navigeren in een onbekende stad. En ik moet jou niet vragen iemand zijn propositie te bevrijden. Of ben jij ook een propositie politie? 😨 Belangrijk is dat je beter bent dan degene die je helpt. En dat is vaak niet je concurrent, eerder een klant ofzo.
En wie zich te weinig voelt haalt er vaak veel bij. Eindeloos doorstuderen. Eindeloos switchen van concept en eindeloos uitstellen om in actie te komen. En weet je wat het opmerkelijke is?
Juist jouw nul waarde is je meerwaarde! Hoe meer jij op zoek gaat naar meer waarde, hoe langer jouw klant wacht, en nul waarde krijgt. En wat jouw meerwaarde precies is? Dat is dan weer mijn meerwaarde. Dus willen jullie meerwaarde of minder waarde?
Salud!
Eddy
Wie niet koppie onder wil gaan, moet zijn copy boven water houden.
Als je bijna geen bereik hebt, bereik je het meeste.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde