Je eigenwaarde is je winkelwaarde.
“Wat als ik geen werk heb? Wat als ik te duur blijk? Wat als mijn aanbod niet hun vraag is?”
Steeds meer mensen worden ondernemer. Steeds meer mensen die iets hebben en kunnen brengen.
En – sad but true – steeds meer van die ondernemers schieten met hagel op socialmedia. Steeds meer vakmensen worden zelfopgelegd marketeer. En steeds meer mensen beginnen een alles winkel in de hoop iets te verkopen. En we weten hoe het met V&D is afgelopen.
Yes mensen. Ondernemen doen we vanuit vrijheid, maar vaak is het hard werken. Zeker nu er ook weer een recessie aan komt. And for sure. I’ve been there too. Maar ik ben liever een meester van iets dan een manus van alles, en daarmee niets. #datrijmt
Daarom lieve ondernemers; Voor je je winkelwaarde gaat veranderen, kijk dan eerst of je je eigenwaarde kan veranderen.
Voor je gaat zenden, kijk dan eerst of je de pijn van weinig werk durft te ontvangen.
En voor je je aanbod vervangt. Vervang dan ook de relatie met de aanbieder. It’s you!
Jezelf zijn in je werk is de prijs die je betaalt. En jezelf zijn is ook waarom ze jou betalen. Trust me. Kom brengen wat je te brengen hebt. En ontdek wat het je kan brengen.
Hoe meer tijd je doormaakt met jouw teksten, hoe meer jij achter jouw verhaal gaat staan. Eigenwaarde groeit dus door net zolang aan je verhaal te werken dat jij er achter staat en daarmee gaat het voor je werken.
In mijn boekje ‘Enkele Zinnen over Dubbelzinnigheid’ kun jij aan jouw verhaal werken waar jouw klant geen woorden voor heeft. En downloaden kan helemaal gratis in het blokje hieronder!
Peace,
Eddy
Meer woorden, minder waarheid.
Met minder toetsen speelt er meer.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde