012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
06 okt 2020

Delen is de snelste manier van vermenigvuldigen.

De slechtste manier om te leren fietsen is er een boek over lezen. Omdat niet het hebben van kennis, maar het belichamen van kennis ons in beweging brengt.

De slechtste manier om te weten hoe avocado smaakt is er op te gaan mediteren. Omdat niet ons onderbuikgevoel maar een stuk avocado in onze onderbuik ons vertelt hoe die smaakt.

De slechtste manier om een betere relatie te krijgen is om uit verbinding te gaan. Omdat een relatie ons vraagt te relateren, aan iemand. En soms zijn we die persoon zelf.

En de slechtste manier om je verhaal helder te krijgen is door ‘m nog even voor jezelf te houden. Omdat je verhaal alleen meer van jou kan worden als je ‘m durft te delen met anderen.

Dus stop met lezen
& start met leven.

Dus stop met kauwen
& start met kiezen.

En start met delen.

Omdat delen vaak de enige manier is om te vermenigvuldigen.

Salud,
Eddy

Als je nog een missie mist. Haal dan de mist weg. En je vind je missie.

Of ik wil helpen zoeken naar hun missie. Nee zeg ik dan. Want dat zoeken daar vind ik wat van. En wat ik vind is niet die ...
Lees verder

Doe je binnenwerk, en ga je boekje te buiten.

Als je roeping je roept Je kijkt vooruit. Met je blik op oneindig. Op een balkon. In het bos. Met je badjas. Terwijl de zon opkomt. Terwijl ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde