Alsjeblieft. Één post met twee tips voor drie keer woordwaarde.

Eddy Boom
30 nov 2020

Er zijn twee dingen die je woorden waardeloos, je zinnen zinloos en je verhalen verwaarloosbaar maken.

1. Wie niet Verheldert Vervaagt.
2. Wie niet Raakt Mist.

Verhelderen betekent dat je – wat je ook communiceert – kraakhelder communiceert. Want verwarren is hetzelfde als verliezen. Mensen die je niet begrijpen zullen nooit begrip voor je hebben.

Raken betekent dat je – wat je ook communiceert – met gevoel communiceert. Want als je niet opvalt, ben je onzichtbaar. Mensen die niet worden geraakt kun je onmogelijk treffen. En ja, dat was een dubbelzinnige zin. #guilty

Dus wil je je copy boven water houden? Houd dan je copy erbij en word een koploper. Ik herhaal het nog één keer voor je. Maar dan nog raker en mooier:

1. If you confuse you’ll loose.
2. Words tell, emotions sell.

Yours sincerely,
Eddy

Geef wat je niet kwijt kunt.

1. Wat je geeft ben je kwijt. Vaak horen we dat we terug krijgen wat we geven. Maar meestal is dat niet waar. Zo heb ik een ...
Lees verder

Bijna niets zegt vaak bijna alles.

Naast de afgruwelijke kernramp in Tsjernobyl, de dood van mijn overgrootvader en mijn geboorte gebeurde er nog iets in 1986. Er werden voor het eerst meer dan ...
Lees verder
boek-eddy-boom

ENKELE ZINNEN OVER DUBBELZINNIGHEID

Kan jij zinnen maken waar je klant geen woorden voor heeft? Met dit gratis ebook krijg je meer zin in je business, en meer business door je zin! Bekijk dit boekje van de binnenkant, om te ontdekken hoe je jouw boekje te buiten kunt gaan. Of toch geen zin? Nee? Dan maak je maar een zin!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.