Alsjeblieft. Één post met twee tips voor drie keer woordwaarde.
Er zijn twee dingen die je woorden waardeloos, je zinnen zinloos en je verhalen verwaarloosbaar maken.
1. Wie niet Verheldert Vervaagt.
2. Wie niet Raakt Mist.
Verhelderen betekent dat je – wat je ook communiceert – kraakhelder communiceert. Want verwarren is hetzelfde als verliezen. Mensen die je niet begrijpen zullen nooit begrip voor je hebben.
Raken betekent dat je – wat je ook communiceert – met gevoel communiceert. Want als je niet opvalt, ben je onzichtbaar. Mensen die niet worden geraakt kun je onmogelijk treffen. En ja, dat was een dubbelzinnige zin. #guilty
Dus wil je je copy boven water houden? Houd dan je copy erbij en word een koploper. Ik herhaal het nog één keer voor je. Maar dan nog raker en mooier:
1. If you confuse you’ll loose.
2. Words tell, emotions sell.
Yours sincerely,
Eddy
15 woorden met minder marktwaarde dan sokken met slippers in een luxe badplaats.
In een wereld vol kennis draait alles om kennissen.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde