Als je niet opvalt, dan ben je onzichtbaar.
Wie niet opvalt is onzichtbaar.
Wie niet verheldert is vaag.
Twee zinnen die de kern van het probleem van mijn klant weergeven.
Als jouw boodschap niet opvalt, dan komt een klant nooit boodschappen bij je doen. Je hebt immers stopkracht nodig met een opvallende leuze.
Als jouw boodschap te lang is, dan spreken we van een grote boodschap. En wie een grote boodschap moet doen, wacht nog even met boodschappen doen. Je hebt eenvoud nodig om Buitengewoon Binnen te komen. Want de waarheid is altijd kort en simpel.
En dan nog even dit… De volgorde van die twee zinnen is ook van belang.
Eerst wil je opvallen met een opvallende leuze.
Daarna wil je verhelderen met een eenvoudige uitleg.
Denk aan een krant. Eerst wordt je gegrepen door een opvallende kop. Daarna krijg je een heldere uiteenzetting in de eerste alinea.
Dus wat is die opvallende zin waarmee jij Buitengewoon Binnenkomt?
En wat is die heerlijke heldere zin die jouw business uitlegt?
Drop them in the comments below…
Dan schiet deze woordenaar even op je zinderende zinnetjes voor gratis.
Salud,
Eddy
Wie te snel begint wordt nooit helemaal het einde.
Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde