012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
23 jun 2021

Als je niet opvalt, dan ben je onzichtbaar.

Wie niet opvalt is onzichtbaar.
Wie niet verheldert is vaag.

Twee zinnen die de kern van het probleem van mijn klant weergeven.

Als jouw boodschap niet opvalt, dan komt een klant nooit boodschappen bij je doen. Je hebt immers stopkracht nodig met een opvallende leuze.

Als jouw boodschap te lang is, dan spreken we van een grote boodschap. En wie een grote boodschap moet doen, wacht nog even met boodschappen doen. Je hebt eenvoud nodig om Buitengewoon Binnen te komen. Want de waarheid is altijd kort en simpel.

En dan nog even dit… De volgorde van die twee zinnen is ook van belang.

Eerst wil je opvallen met een opvallende leuze.
Daarna wil je verhelderen met een eenvoudige uitleg.

Denk aan een krant. Eerst wordt je gegrepen door een opvallende kop. Daarna krijg je een heldere uiteenzetting in de eerste alinea.

Dus wat is die opvallende zin waarmee jij Buitengewoon Binnenkomt?
En wat is die heerlijke heldere zin die jouw business uitlegt?

Drop them in the comments below…
Dan schiet deze woordenaar even op je zinderende zinnetjes voor gratis.

Salud,
Eddy

Wie te snel begint wordt nooit helemaal het einde.

Ik denk dat het een uur of 4 was op een zonovergoten zaterdag 18 juli, waarop het totaal mis ging. De aarde werd getroffen door een rotsblok ...
Lees verder

Het gaat niet om de grootte, maar om wat je er mee doet.

Er wordt gezegd dat het niet om de grootte gaat, maar om wat je ermee doet. En hoe logisch dat ook klinkt, kan ik het daar niet ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde