Maak Titels met Tractie. Krijg Succes met je Slogan. En word die Koploper, door Kopregels.
Wie met minder woorden, meer waarde overbrengt, etaleert zich makkelijk als thought leader.
De online opleiding Buitengewoon Binnenkomen, gecombineerd met de Maatwerk App, is didactisch sterk opgebouwd. In 10 modules leer je presenteren, positioneren en je klantbelofte formuleren. Inclusief AI-module, sloganassistent, werkboek en 30 korte video’s. Alles in een sferische jaren 80-stijl.
Je bent vaak zichtbaar. En beter dan je grootste concurrent. Dus waarom loop je dan zoveel ideale klanten mis? Omdat jouw boodschap niet Buitengewoon Binnenkomt. En dat blijkt niet eenvoudig…
Er is minder Aandacht dan ooit. Na 8 seconden is onze focus al weg. Er zijn meer Anderen dan ooit. 4% meer nieuwe ondernemingen dan vorig jaar. Er is meer Afleiding dan ooit. Een mens krijgt meer prikkels op een dag dan iemand in de middeleeuwen in zijn hele leven kreeg.
Wat je wilt is simpel: Content die Converteert, Continuïteit in Cashflow & een Pakkende Propositie. En dat betekent kiezen. Kiezen voor die paar woorden die ongelofelijk opvallen. Kiezen voor die ene plek waar je niemand in de weg loopt. Kiezen waar je voor staat. En wat je daarvoor durft te laten vallen.
Geplaatst op Sebastiaan HTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Hoe vat je al je kennis, levenservaring, gelaagdheid, kortom je levenswerk samen in een propositie die klopt voor jezelf en je klant. Om je zo te onderscheiden en unieke meerwaarde te leveren? Met deze vraag stoeide ik jaren, lag ik regelmatig onderop en probeerde verschillende trainingen en coaches. Meer niemand wist dit zo mespunt scherp, kort en krachtig en toch sterk te verwoorden als Eddy. Eddy is een meester in woordkunst, maar het was vooral zijn grote hart en inlevingsvermogen die me raakte. Door hem kan ik jaren vooruit en verder bouwen aan mijn meesterwerk.Geplaatst op Ivan BarendseTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Eddy heeft mij 4 maanden gecoacht om mijn plannen uit me hoofd en in mijn lichaam te krijgen. Van ideeën naar Kiezen en klaar(staan). Op meerdere lagen verbinding maken met mijn boodschap omdat we samen op meerdere lagen een verbinding hadden. Mijn eigen boodschap kwam Buitengewoon Binnen zodat het Buitengewoon Binnen kan komen bij mensen die ik nu kan gaan helpen.Geplaatst op Christine Boland Trends & MindsetsTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Dankzij Eddy's consequente en structurele aanpak is het gelukt waar we tot op heden niet in slaagden: de essentie van mijn bedrijf in één zin formuleren, ondanks mijn uiteenlopende disciplines. En dan ook nog een mooie, zinvolle zin. Helder, treffend en betekenisvol. Wat een feest om met hem te werken.'Geplaatst op Guus HeezenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Eddy heeft voor mijn mastermind groep ondernemers een workshop verzorgt én heb vorig jaar mijn propositie volledig onder de loep genomen in zijn 1 op 1 traject. Werken met Eddy is confronterend, leuk én waardevol tegelijk. Eddy vraagt namelijk écht goed door en zoekt naar precies datgene wat jou uniek maakt tov anderen. Hij verwoord wat jij niet weet te verwoorden en daar komt dan één geniale slogan in uit die je jaaaaaren kan gebruiken. Leuk omdat Eddy gewoon een mooie gast is om mee te werken. Het hebben van een perfecte propositie geeft een heerlijk gevoel van rust. Potentiële klanten gaan aan op je slogans en het enige wat je nog hoeft te doen is iets verder mee te nemen in je klantreis. Als je weet dat je goed bent, serieuze omzetten draait maar toch nog te vaak hoort dat mensen niet goed weten wat je doet dan is het tijd om Eddy te bellen. Je gaat er geen spijt van krijgen ;)Geplaatst op Martijn van de PolderTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. "Het oog kan zichzelf niet zien." Klanten helpen om hun identiteit te vangen in woord en beeld gaat me goed af. Als merkstrateeg is dat mijn vak. Maar mijn eigen propositie scherp krijgen bleek keer op keer een monsterlijke uitdaging waarin ik vastliep. Teveel willen zeggen om mezelf niet tekort te doen. Teveel diensten willen verkopen om niemand tekort te doen. De reden is simpel: als je in je eigen wereld, in je eigen glazen potje zit, kun je niet lezen wat er op het etiket staat... Tijd voor support. Een spiegel om dat etiket wel te kunnen lezen. Of een coach die met kritische vragen en feedback me de antwoorden laat ontdekken, me aanmoedigt om het anders te doen, me helpt om harde keuzes te maken. Eddy Boom is het allebei: Eddy is de spiegel en de coach. Als spiegel geeft hij terug wat je laat zien, lezen, horen. Zo krijg je een eerlijk kijkje van buiten naar binnen. Nuchter en eerlijk. En als coach is hij daagt hij je uit om langer na te denken, motiveert je om dieper te gaan in je zoektocht naar de waarheid en helpt je om die waarheid in de juiste woorden te gieten. Ik heb een jaar met Eddy gewerkt. Wat begon met een website scan, mondde uit in de Buitengewoon Binnenkomen online opleiding met Buitengewoon Binnenkomen groepstraject. Om vervolgens in 1-op-1-sessies te blijven zoeken, vinden, schaven en slijpen tot de kern van mijn zaak. Het proces heeft werkelijk alle facetten van mijn ondernemersrol aangeraakt. Natuurlijk wil je een slogan, een mooie klantbelofte, een heldere productbeschrijving. Maar om daar te komen moet je eerst weten waar je zelf staat. Waar je voor en tegen bent. Moet je durven kiezen welk product je in de etalage zet, om meer mensen je winkel in te krijgen. En moet je terug naar de verschillende verhaallijnen in je eigen leven, om de rode draad te vinden en op de juiste manier te (her)verpakken. Met een heldere propositie, een duidelijk eigen verhaal en een veel concreter aanbod ga ik een volgende fase in met mijn bedrijf. Maar nog het meest heeft het me persoonlijk enorm laten groeien!Geplaatst op Marie-GonTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Hulp bij het vinden van de juiste woorden die ervoor zorgen dat mijn positie in de markt glashelder wordt voor de klanten die ik wil aantrekken. Dat was voor mij de reden om met Eddy te gaan samenwerken. Maar de realiteit bleek anders. Door dit traject met hem aan te gaan, ontdekte ik zóveel meer over mezelf, mijn positie, mijn bedrijf en mijn toekomstvisie. Juist door dóór te praten over waar het écht over gaat, raakten we de kern. Als een soort toverbal. Werken met Eddy is de beste keuze die je kunt maken als je actief wilt blijven nadenken over waar je naartoe wilt met je bedrijf. De belofte om je te helpen met die ene zin, of die meest geniale winstwoorden om jouw klanten te triggeren, is hij dubbel en dwars nagekomen. Maar veel meer dan dat. Eddy lijkt soms even stil, maar dat is maar schijn. Juist op dat moment draaien de radartjes hard in het rond en komen er briljante inzichten en stelt hij precies de juiste vragen. Ik kan mijn strijdplan hiermee aanscherpen en doordachte keuzes maken. Want nadenken over woorden is één ding, maar het bleek de sleutel tot een nog beter inzicht in mijn eigen bedrijf. Ik kreeg goud in handen.Geplaatst op Ellen van VlietTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Tegen de zichzelf respecterende ondernemer die de alleenheerser op zijn of haar vakgebied is zeg ik: skip alle andere copywriters. Eddy staat op eenzame hoogte en levert geniaal werk dat recht doet aan jouw genialiteit.Geplaatst op Sietse VennemaTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Eddy Boom - Woordkunstenaar De samenwerking met Eddy Boom was echt super fijn. Als woordkunstenaar weet hij precies de juiste snaar te raken. Wij doen sales vanuit verbinding, wat best lastig kan zijn om om goed onder woorden te brengen. Maar dankzij Eddy is dat tot in de perfectie gelukt! Samen hebben we de tijd genomen om de propositie voor Vennema klantrelatiebeheer echt te verfijnen, en het resultaat mag er zijn. Eddy luistert goed, denkt oprecht met je mee, verdiept zich in zijn klant en blijft net zo lang schaven aan de tekst tot alles klopt. Als je iemand zoekt die echt tot de kern van je boodschap kan komen, dan is Eddy degene die je wilt vinden!Geplaatst op Aaltje BosTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Woorden.....Woorden zijn eigenlijk rare dingen. Wat zijn Woorden eigelijk. Ik denk dat iedereen wel eens iets geschreven heeft. Wat dan toch anders aankomt dan je bedoelt hebt. Ik zat zelf een beetje te worstelen met hoe ik uitleg wat mijn bedrijf inhoud. Short Stay Midden Drenthe. Ben je dan een BenB. En ook niet echt een hotel, hoe je een hotel verwacht. Of verhuur je dan appartementen? Ja eingelijk net niets van die drie, maar ook weer wel. Je check,'t in als een hotel. Je hebt het persoonlijke als bij een BenB. En ja...het is ook mogelijk om b.v voor werk of als je om wat voor reden tijdelijk ergens anders wil verblijven. Of als tijdelijke tussenstop tijdens een verhuizing. Daar komt bij mijn voorliefde voor wonen en woonvormen. En mijn gedachten over het optimale leven zonder alle rommel en aandachtvragende dingen en activiteiten. Zoals Woorden als minimalisme en essentiëlisme. Eddy was ik al vaker tegengekomen op sociale media. En geraakt door zijn creatieve en rakende zinnen. Wat het bij mij is. Als ondernemer en als mens. Al mijn ideeën zitten prachtig in mijn hoofd. Ondernemen met gevoel. Maar hoe breng je dit over aan een ander. En waar begin je. Want het waren nogal wat gedachten, richtingen en weet ik wat. Misschien begrijp je nu je dit leest al niet meer waar ik heen wil.... Nou zie....daar heb je dus een Eddy voor nodig. Om hier structuur in te brengen. Met een snufje humor. En een scheutje emotie. Zo krijg je een prachtig recept/concept om je bedrijf uit te leggen.
Waarom moet je buitengewoon binnenkomen?
Wat is de anatomie achter converterende copy?
Wat is het fundament voor een perfecte propositie?
Voor welke klant ben jij hyper relevant?
Welk dilemma ervaart jouw ideale klant?
Wat doe jij anders, maar beter?
Waarmee kom jij buitengewoon binnen?
Welk verhaal vormt jouw bewezen bestaansrecht?
Wat is jouw buitengewone belofte?
Wat is jouw perfecte propositie?
Wat als je De Slogan Koning Superrobot altijd bij je hebt?
Antwoorden ontstaan in beweging. Om die reden leek het mij tof dat je overal en altijd bij jouw eigen opleiding kunt. Daarom is de opleiding verschenen als Apple en Android app en als mooie website.
Je hebt in ieder geval een jaar toegang tot de opleiding en de community. Tot het werkboek / boek wat je erbij krijgt, en jouw eigen antwoorden heb je toegang voor de rest van je buitengewone leven.
In de opleiding schrijf jij zelf jouw uiteindelijke propositie en business keuzes uit. Tijdens de 1 op 1 begeleiding schrijf jij niet, en ben ik degene die in jouw pen kruipt.
In de app zit een knop om een persoonlijk verkennend gesprek in te plannen. In dat gesprek kijken we of het aansluit. Eerlijkheid is ook dat ik met regelmaat volgeboekt ben.
Voor kleine ondernemers die niet al hun ideale klanten bereiken omdat ze niet helder, opvallend en rakend genoeg zijn om Buitengewoon Binnen te komen bij hun ideale klant.
Ja, op dit moment zit de opleiding zo in elkaar dat nieuwe members per direct kunnen instromen. De opleiding is voorzien van een sterke opbouw, goede didactiek waardoor veel leerplezier.
Deze site gebruikt cookies om te begrijpen wat raakt en wat blijft hangen. Geen overmatige tracking, alleen inzichten die het verhaal helderder maken. Jij bepaalt welke gegevens je wilt delen.