Blog.

Als je alles wil veranderen, verander dan bijna niks.

Met maar één doelpunt meer pak je de totale winst.

Met maar 1 bladzijde per dag lees je een boek extra per jaar.

Met maar 1 pop in de etalage krijg je iedere toerist in Madame Tussaud.

Door maar 1 regel in je headline besluiten mensen je hele verhaal te lezen.

Door maar 1 probleem op te lossen word je relevanter voor al je ideale klanten.

Dus ga niet all in, maar ga all one.

Want als je alles wil veranderen dan eindig je met niks. En als je 1 ding echt kan veranderen, dan verandert vaak alles.

Salud,
Eddy

Eddy Boom

Eddy Boom is schrijver, filosoof en strateeg. Hij helpt ondernemers niet alleen te ontdekken wat hun positie is, maar ook hoe ze die innemen en op een rake, relevante en rechtdoorzee wijze communiceren, zodat hun kernkwaliteit onvergankelijk neergezet wordt.

Kom in contact

Blijf op de hoogte van de laatste blog posts.

Schrijf je in en ontvang wekelijks een nieuwe post in je inbox.