Laat zien wat je vindt. En wordt gevonden.
De beste plek om een geheim te bewaren is op pagina twee van Google. Want de meeste surfers kijken niet verder dan de eerste paar hits in die zoekmachine.
Twintig jaar geleden heette die machine nog de Gouden Gids. Een boek dat nauwelijks door de brievenbus paste, waarin je bedrijven kon opzoeken.
Ook toen al deed een ondernemer alles voor zichtbaarheid. Wie voorin het boek stond, had de grootste kans op aanspraak. Resultaat? Bedrijven kozen massaal voor een bedrijfsnaam die begon met de letter A. Maar bracht die eerste letter A je ook van A naar Beter?
Vaak niet. Omdat ze twee dingen vergaten.
1. Je moest je differentiëren van veel meer bedrijven dan wanneer je bijvoorbeeld de letter R had gekozen.
2. Je vindbaarheid ging vaak ten koste van je relevantie. Want had dat woord met beginletter A ook raakvlak met het onderwerp van jouw business?
Dus wil je worden gevonden op een woord waar niemand iets van vind?
Of wil je staan voor wat je vind en daarmee gevonden worden?
Salud,
Eddy
If you change your message, the clock resets.
Kennis is overmacht.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde