Als je alles wil veranderen, verander dan bijna niks.
Met maar één doelpunt meer pak je de totale winst.
Met maar 1 bladzijde per dag lees je een boek extra per jaar.
Met maar 1 pop in de etalage krijg je iedere toerist in Madame Tussaud.
Door maar 1 regel in je headline besluiten mensen je hele verhaal te lezen.
Door maar 1 probleem op te lossen word je relevanter voor al je ideale klanten.
Dus ga niet all in, maar ga all one.
Want als je alles wil veranderen dan eindig je met niks. En als je 1 ding echt kan veranderen, dan verandert vaak alles.
Salud,
Eddy
Wie niet koppie onder wil gaan, moet zijn copy boven water houden.
Harder werken aan werk dat niet voor je werkt, werkt niet.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde