Lezen is niet helemaal hetzelfde als Leven.
Je kan leren door te kijken. Toen ik drie jaar geleden naar Before the Flood keek van Dicaprio stopte ik gelijk met vlees.
Je kan leren door je voor te verbeelden. Toen ik mij de route visualiseerde slaagde ik ondanks de stress voor mijn rijbewijs.
Je kan leren door te bekritiseren. Toen ik met een vriend van mij in discussie ging over ethiek en plagiaat #rumag ontdekte ik mijn waarden rondom waardecreatie.
En je kan leren door te doen. Door de moed te hebben om meters te maken. Zelfs als het voor geen meter lijkt te gaan.
Want lezen is goed. Maar leven is beter. En van creëren leren we meer dan van consumeren.
Schrijven leer je niet door een schrijfcursus maar door te gaan schrijven. Sporten leer je niet door een sportvideo maar door te sporten. En doen leer je niet door te denken. Omdat doen de beste manier van denken is.
Dus telkens als je gaat consumeren, sluit dan af met creëren. En als je je hebt laten inspireren, ga dan implementeren.
Want pas als je dat toffe boek weg legt, dan kan je je boekje te buiten gaan.
Ehm welk tof boek? Mijn nieuwe boek. Een doe boek dat jou uitnodigt om het boek dicht te klappen. Waarna je teksten kunt schrijven waar je klanten om gaan klappen.
Download gratis hieronder.
Eddy
Wie in een stroomversnelling wil komen moet niet afdrijven.
Wie gezien wil worden als held, wordt zichtbaar als vijand.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde