1:1 coaching

scroll

Winstgevende woordenkunst

Beheers de anatomie van eersteklas copy.

Maak Titels met Tractie. Krijg Succes met je Slogan. En word die Koploper, door Kopregels.

Prominente
positie

Pak die ene plek waar al je klanten zijn.

Waar jij jezelf en jouw potentieel nooit meer in de weg zit. A position you can call your own.

Buitengewoon
bestaansrecht

Minder beloven, veel meer betekenen.

Wie met minder woorden, meer waarde overbrengt, etaleert zich makkelijk als thought leader.

wie op goud zit, mag zijn kopers, verzilveren.

Het verschil tussen het woord praten en presenteren is subtiel. Maar het verschil in betekenis is significant. Waar praten mag spelen, moet presenteren staan. De belofte van het 1 op 1 traject is niet alleen een propositie, maar ook een puls. Een vorm van aanwezigheid, waardoor jouw kwaliteit van dienst doorklinkt.

Vertellen, verwijderen, verwoorden.

De meeste winkeliers staan vaker in de winkel, dan in hun etalage. De meeste werknemers, hebben meer ervaring met samenwerken, dan met solliciteren. En de meeste ondernemers hebben meer ervaring met praten dan met presenteren. Want hoe vaak hebben we een eerste date? Hoe vaak pitchen we vanaf een zeepkist? En hoe vaak solliciteren we? Het een op een traject is er voor ondernemers die een boodschap willen die Buitengewoon Binnenkomt. In de praktijk betekent dat de ondernemer gewoon mag vertellen. Daarna gaan we samen verwijderen wat er niet toe doet. Waarop ik ga verwoorden wat er wel toe doet. We eindigen met jouw buitengewone belofte. Een propositie die zichzelf presenteert.

Dit betekent een 1 op 1 traject

Echt kiezen. Eindeloos klanten.

Besluit wat je wilt. Beloof wat je kan. Bereik je ideale klant.

eddy.

De slogan koning.

9 oktober 2019. ‘Wat vind je ervan om die zo op het podium te laten horen?’ vroeg Eelco de Boer. The rest was history… Drie dagen lang maakte ik als een ‘Nico Dijkshoorn’ slogans voor iedereen in de zaal. Het bleek een kickstart voor mijn nieuwe business. Niet lang daarna werd ik in de woorden van Tibor Olgers de Slogan Koning. Of in de woorden van Eelco Smit: Meester in het verwoorden van jouw klantbelofte.

De topics in dit traject.

10 Modules, 27 opdrachten, 1 klantbelofte.

0.

Preface

Waarom moet je buitengewoon binnenkomen?

1.

Present

Wat is de anatomie achter converterende copy?

2.

Principles

Wat is het fundament voor een perfecte propositie?

3.

People

Voor welke klant ben jij hyper relevant?

4.

Problem

Welk dilemma ervaart jouw ideale klant?

5.

Position

Wat doe jij anders, maar beter?

6.

Product

Waarmee kom jij buitengewoon binnen?

7.

Personality

Welk verhaal vormt jouw bewezen bestaansrecht?

8.

Promise

Wat is jouw buitengewone belofte?

9.

Pitch

Wat is jouw perfecte propositie?

10.

Bonus

Prompt

Wat als je De Slogan Koning Superrobot altijd bij je hebt?

Zeg minder. bereik meer.

Begin vandaag.

contact.

Laten we zoomen.

Via deze kalender kunnen we een afspraak maken om te Zoomen. Doel van het gesprek? Helder krijgen of en eventueel hoe we kunnen samen gaan werken.