- Live Groepstraject op 3 Unieke Locaties -
Kom Buitengewoon Binnen met een Perfecte Propositie.
Converterende Copywriting
Beheers de anatomie van eersteklas copy.
Prominente
Positie
Pak die ene plek waar al je klanten zijn.
Buitengewoon Bestaansrecht
Minder beloven, veel meer betekenen.
Alleen ga je sneller.
In het Buitengewoon Binnenkomen groepstraject kom je in een mastermind van 10 ondernemers waarbij je gedurende 2,5 maand toewerkt naar die Perfecte Propositie waarmee jij als jouw ideale klanten bereikt. Leer de anatomie van Converterende Copy. Pak Prominente Positie en maak die Buitengewone Belofte.
Samen kom je verder.
Dit is wat je krijgt verspreid over 2,5 maand:
- 3 Livedagen op bijzondere 80’s locaties
- 3 Online masterclasses
- 1 op 1 Sessie met Eddy
- Werkboeken & Goodiebag
- Toegang tot App & Online opleiding
- Een Slogan van Eddy
- Betrek ‘t Buitengewoon Bondgenootschap -
Inclusief in Doe het Samen.
3 Buitengewone Livedagen
Van 10:00 tot 16:00 op prachtige locaties, inclusief lunch en interactieve activiteiten. En nee, geen ijsbaden of vuurhutten.
1 Persoonlijke Coach & Creatie Sessie
Een sessie waarin je jouw propositie deelt. Terwijl je vertelt en presenteert, optimaliseert Eddy je teksten als een Marie Kondo.
3 Online
Masterclasses
Drie online masterclasses over kernthema's van je propositie, van 10:00 tot 12:00, met ruimte voor vragen en terugkijkoptie.
Toegang tot 24/7 appgroep
Toegang tot een 24/7 appgroep waar je dagelijks met elkaar of Annemarie praat; altijd reactie binnen 24 uur.
Toegang online opleiding & app
Toegang tot een app met 27 opdrachten en een exclusieve module met masterclasses & workshops voor leden.
Werkboek & Propositie Framework
Interactief werkboek voor notities en opdrachten, plus framework om met team ondersteuning je propositie in te zetten.
Titels & Kopregels van Eddy
Titels, kopregels en oneliners die aantrekken, met ondersteuning en input van Eddy om je teksten onweerstaanbaar te maken.
Goodiebag & Heerlijke catering
Een goodiebag vol boeken, werkboeken en een journal, klaar om te gebruiken, inclusief een heerlijke lunch.
Rugdekking van Annie & Eddy
Eddy, woordkunstenaar en propositie expert, en Annemarie, auteur en topcoach, bieden solide rugdekking en inspiratie.
Kiezen. Dus gekozen worden
Je bent vaak zichtbaar. En beter dan je grootste concurrent. Dus waarom loop je dan zoveel ideale klanten mis? Omdat jouw boodschap niet Buitengewoon Binnenkomt. En dat blijkt niet eenvoudig...
Er is minder Aandacht dan ooit. Na 8 seconden is onze focus al weg. Er zijn meer Anderen dan ooit. 4% meer nieuwe ondernemingen dan vorig jaar. Er is meer Afleiding dan ooit. Een mens krijgt meer prikkels op een dag dan iemand in de middeleeuwen in zijn hele leven kreeg.
Wat je wilt is simpel: Content die Converteert, Continuïteit in Cashflow & een Pakkende Propositie. En dat betekent kiezen. Kiezen voor die paar woorden die ongelofelijk opvallen. Kiezen voor die ene plek waar je niemand in de weg loopt. Kiezen waar je voor staat. En wat je daarvoor durft te laten vallen.
- Echt Kiezen, Eindeloos Klanten -
Besluit wat je wilt. Beloof wat je kan. Bereik je ideale klant.
De Topics in deze Training.
- 10 Modules, 27 Opdrachten, 1 Klantbelofte -
0
Preface
Waarom moet je buitengewoon binnenkomen?
1
Present
Wat is de anatomie achter converterende copy?
2
Principles
Wat is het fundament voor een perfecte propositie?
3
People
Voor welke klant ben jij hyper
relevant?
4
Problem
Welk dilemma ervaart jouw ideale klant?
5
Position
Wat doe jij anders,
maar beter?
6
Product
Waarmee kom jij buitengewoon binnen?
7
Personality
Welk verhaal vormt jouw bewezen bestaansrecht?
8
Promise
Wat is jouw buitengewone
belofte?
9
Pitch
Wat is jouw perfecte
propositie?
De Topics in deze Training.
- 10 Modules, 27 Opdrachten, 1 Klantbelofte -
0 Preface
Waarom moet je buitengewoon binnenkomen?
1 Present
Wat is de anatomie achter converterende copy?
2 Principles
Wat is het fundament voor een perfecte propositie?
3 People
Voor welke klant ben jij hyper relevant?
4 Problem
Welk dilemma ervaart jouw ideale klant?
5 Position
Wat doe jij anders, maar beter?
6 Product
Waarmee kom jij buitengewoon binnen?
7 Personality
Welk verhaal vormt jouw bewezen bestaansrecht?
8 Promise
Wat is jouw buitengewone belofte?
9 Pitch
Wat is jouw perfecte propositie?
De slogan koning
9 oktober 2019. ‘Wat vind je ervan om die zo op het podium te laten horen?’ vroeg Eelco de Boer. The rest was history...
Drie dagen lang maakte ik als een ‘Nico Dijkshoorn’ slogans voor iedereen in de zaal. Het bleek een kickstart voor mijn nieuwe business. Niet lang daarna werd ik in de woorden van Tibor Olgers de Slogan Koning. Of in de woorden van Eelco Smit: Meester in het verwoorden van jouw klantbelofte.