Wie slimme trucjes toepast, is niet wijs.
Als je op dinsdag om 10.00 post, dan scoor je. Op dat moment zijn de meeste mensen online.
Als je niet je logo maar je hoofd als profielfoto neemt, dan scoor je. Omdat mensen zaken doen met mensen.
Als je iemand bij voornaam noemt in je mails, dan scoor je. Omdat je daarmee het reptielen brein activeert.
Waarschijnlijk is het allemaal waar.
En toch groei jij niet in volgers, heb je weinig interactie en is iedereen je op diezelfde dinsdag avond al vergeten.
Hoe je wel een verhaal maakt dat zichzelf verspreidt?
Door een verhaal te maken dat zichzelf verspreidt. Just that simple.
Op die manier kwam America first, The Netherlands second van Lubach bij 28 miljoen mensen terecht.
Omdat het een verhaal was dat mensen wilden doorvertellen bij de koffieautomaat.
En op die manier is TikTok groot geworden.
Want TikTok zonder vrienden is als dansen zonder muziek. Jouw gekke dansje krijgt pas draagvlak door de mensen waarvoor jij danst. TikTok is better together.
Dus deel verhalen die mensen willen delen. En val niet ten dele aan trucjes om je te vermenigvuldigen.
Salud,
Eddy
15 woorden met minder marktwaarde dan sokken met slippers in een luxe badplaats.
Als je je etalage vol zet, dan loopt je winkel leeg.
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde