Wie vooruit wil, moet áchter zijn levenslessen komen.
1. ‘Alé, dan zie ik je donderdag wel in Amersfoort.’ Het was halverwege november 2018, en ik had samen met @mgvandijk een…
Lees meerWat we moeten snappen over iets werkelijk begrijpen.
Toen ik 14 was jatte ik – net zoals vele andere opdonders mijn boekverslagen van boekverslagen.nl. Niet eens omdat ik…
Lees meerWie nu nog kiest voor de massa, eindigt met een lege kassa.
Als je 30 jaar geleden een kleine supermarkt wilde oprichten, dan deed je er goed aan om wit brood te…
Lees meerWaarom jouw lievelingsboek met geen pen te beschrijven is.
Waarom is het zo lastig om dat wat te lezen, ook daadwerkelijk te leven? Omdat een boek een spiegel is…
Lees meerBen je authentiek? Dan ben je zeker niet uniek!
Wat is ware authenticiteit? En waarom is het zo eng of zo moeilijk om dat verhaal te vertellen? Echt authentiek…
Lees meerWie niet wil verdrinken moet naar de haaien gaan.
Niet in het millenniumjaar maar het jaar daarvoor veranderde de wereld voorgoed. Tenminste, voor alle olympische zwemmers uit die tijd….
Lees meerWie uit de kruimelmarkt wil komen heeft meer nodig dan warme broodjes.
Tot 120 jaar geleden was iedereen eigen baas. Je was bijvoorbeeld bakker en je was 100% verantwoordelijk voor: • Je…
Lees meerEen waardevol verhaal zit vol met waardeloze feiten.
We hadden een huurauto. Bluetooth had hij niet. En dus zat er niets anders op dan de radio aan te…
Lees meerDuidelijke taal spreken we allemaal.
Als we een bioscoopzaal inlopen dan zullen we eerder zoeken naar waar de exit is, dan hoeveel stoelen er in…
Lees meerJe nummerbord is je uithangbord.
In 1898 reed bijna iedereen in een Peugeot. Dus om na dat ongeluk aangifte te doen tegen die ene gast…
Lees meerZet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde