Als je echt vooruit wil komen dan moet je een stap naar achteren doen.
In deze blog wil ik een lastig dilemma met je bespreken. Toen ik jaren geleden deelnam aan het seminar van…
Lees meerWie de lucht ingaat, kan aarden.
Het liefst willen we als ondernemer door de ozonlaag gaan. We willen met ons bedrijf tot het punt komen dat…
Lees meerWie zichtbaar wordt zal gezien worden. Wie kiest zal gekozen worden.
Er zijn maar twee redenen waarom iemand iets bij je zou willen kopen. 1. Omdat ze weten dat je bestaat…
Lees meerWie zich wil voorstellen, moet niet zoveel willen voorstellen.
Het is tijd om mij even voor te stellen. En het is tijd om iets recht te zetten… Met iedereen…
Lees meerWie het schip ingaat, moet aan boord blijven.
Het moest de reis van hun leven worden. Een tocht van 20 dagen beginnend in Kaapstad, eindigend in Rio de…
Lees meerAls je niet weet waar je voor staat, dan val je voor alles.
De eerste (en laatste) video die ik ooit heb gekocht heette Goldfinger. Niemand minder dan Sean Connery had de hoofdrol….
Lees meerSoms moet je het huis uit om thuis te komen.
We namen de trein van Slowakije naar Hongarije. Het was de zomer van 2008. Een tijd waarin polyphone ringtones, blockparty…
Lees meerAls je tijd vliegt, vlieg dan mee.
Het is zoveel makkelijker om te piekeren dan te pieken. Het is zoveel makkelijker om af te zien dan iets…
Lees meerBijna niets zegt vaak bijna alles.
Naast de afgruwelijke kernramp in Tsjernobyl, de dood van mijn overgrootvader en mijn geboorte gebeurde er nog iets in 1986….
Lees meerWaarom mensen met meer poen er meer toe doen.
Waarom zou je nog meer geld willen, als blijkt dat je al genoeg hebt om 5 generaties te overleven? Op…
Lees meerZet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde
Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?
Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:
• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde