012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
29 dec 2020

Eenvoud komt zelden in tweevoud.

Als je tegen iedereen praat, dan voelt niemand zich aangesproken. Als je een manus van alles bent, dan ben je meester van niets. En als je veel keuze opties geeft, dan wordt er minder voor je gekozen. En het ideale aantal keuzes dat een mens maakt is nul.

En toch heeft de gemiddelde ondernemer meerdere producten op zijn homepage staan. En daarmee meerdere opties. Omdat – in de ogen van de ondernemer – al die producten even belangrijk zijn.

Dus hoe geef je jouw klant die ene eenvoudige keuze, zonder dat je daarmee je andere producten weg hoeft te gooien?

Antwoord: zet er een parapluutje boven. En wat dat is zal ik even uitleggen.

Stel je hebt twee producten. De ene is een lifeplan programma & de ander is een businessplan programma. Welke zet je – in overeenstemming met bovenstaande theorie voorop je homepage?

Allebei niet.

Wat je wel doet is er een paraplu zinnetje boven zetten. Wat opvalt is dat beide producten te maken hebben met planning. Dus in plaats van je website te openen met een van de twee opties, creëer je een overkoepelende optie die te maken heeft met plannen. Bijvoorbeeld ‘download hét ebook met 5 tips voor toekomstige masterplanners’.

Verder in je website kun je dan de lifeplan & businessplan optie etaleren.

Dus komt je productlijn in tweevoud? Creëer een paraplu zin, en herverover die eenvoud.

Graag gedaan,
Eddy

Waarom de grote namen je vaak klein houden.

Ben je een beginnend spiritueel coach? Dan ben je geneigd om de website van Eckhart Tolle erbij te houden. Hoe doet hij het? Wat is zijn slogan? ...
Lees verder

De tweede is de eerste voor derden.

Aanvankelijk zouden we de Jungfraujoch op gaan. De berg wordt de top van Europa genoemd. Daar was het zo bewolkt dat we een andere berg op besloten ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde