012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
17 aug 2020

Bijna niets zegt vaak bijna alles.

Naast de afgruwelijke kernramp in Tsjernobyl, de dood van mijn overgrootvader en mijn geboorte gebeurde er nog iets in 1986. Er werden voor het eerst meer dan 300 boeken over ondernemen uitgebracht in Amerika.

Twaalf jaar later was dat aantal exponentieel gestegen en kwamen er 1800 business boeken uit in Amerika. En toen in 2007 de e-reader van Kindle op de markt kwam ontplofte de wereld van auteurs helemaal.

Om maar te zwijgen over de explosie aan informatie die ontstond toen Facebook, Twitter en Insta op de markt kwamen. Tel daar alle advertenties en YouTube filmpjes bij op en we kunnen vaststellen dat we compleet onder geblaft worden met content.

Waar we 50 jaar geleden 5 advertenties per dag zagen, ziet een mens in 2020 gemiddeld 5000 ads per dag.

En dan hebben we jou nog. Jij met je Insta post. In de hoop dat mensen uitgerekend bij jou winkeltje stoppen tussen al die duizenden. Dus hoe creëer je nog stopkracht in een wereld waarin meer marketeers dan klanten rondlopen?

Het korte antwoord is dat het niet om jouw post gaat. Waar het wel om draait is dat jouw verhaal ertoe leidt dat jouw volgers met elkaar in gesprek gaan.

Enerzijds omdat niet jij, maar jouw klant dan de meeste content maakt. Samen word je zichtbaar.

Anderszijds omdat klanten geen behoefte hebben aan meer ruis, maar wel om hun eigen geluid beter te horen. Wat vaak onderdrukt wordt door al die ruis.

Dus waarover kan jij bijna niets zeggen, waardoor anderen bijna alles in zichzelf kunnen ontdekken?
Geen idee? Download dan mijn gratis boekje hieronder.

Tot zover, tot morgen!
Eddy

Je nulwaarde is je meerwaarde.

Geen mens vindt zichzelf goed genoeg. Zo is onlangs gebleken uit een grootschalig onderzoek. En hey! Dat is helemaal okey! Je bent ook niet goed genoeg. Althans, ...
Lees verder

Waarom veel mensen genaaid worden als ze uit de kleren gaan.

Ik deed mijn kleren uit. En zij ook. Waarom? Om te gaan zwemmen. Het was 7 januari. Het stormde, en het was koud zoals het alleen in ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde