012221 Eddy Boom _14804 klein
Eddy Boom
29 okt 2020

Als je de oplossing niet aanreikt, dan ben je het probleem.

Op een blauwe maandag maak je een ongelukkige val. Zo ongelukkig, dat niet alleen je maandag, maar ook je been blauw is. En zo besluit je naar de spoedpost te gaan. Niet veel later zit je in het ziekenhuis.

Naast een pijnstiller wil je eigenlijk maar 1 ding. Zo snel mogelijk weer normaal kunnen lopen. En daarvoor heb je een röntgenfoto nodig. Zodat je weet of het gebroken of gekneusd is. Waardoor je weet of je in het gips moet of naar de fysio.

Na langer wachten dan normaal door een woekerend virus ben je eindelijk aan de beurt. Na je arts een elleboog gegeven te hebben verwacht je direct door te mogen naar afdeling röntgenfotografie.

Maar het loopt totaal anders. En dan heb ik het niet over jouw hinkelende looppas. In plaats van een foto krijg je een ebook met daarin de anatomie van het been. Of je die eerst even wil lezen…

En daarmee voel je je behoorlijk op het verkeerde been gezet! Waarom kreeg je eerst een stom boekje terwijl je allang toe was aan de echte oplossing? Wat een verkeerde timing!

Ook in onze business is timing alles. Veel ondernemers duwen ons te snel een duur product onder de neus, terwijl we nog onvoldoende vertrouwen hebben om zo’n commitment aan te gaan.

En het omgekeerde is ook waar. Vaak hebben wij – net zoals die ene arts – wat laag hangend fruit om ons heen hangen. Mensen die je allang kennen en klant bij je willen worden.

Dus voor wie is jouw oplossing nu al de juiste timing? Die mensen houden je op de been.

Salud,
Eddy

Wie zijn copy blijft houden, krijgt nooit goede copy.

Waarom spreken we wél van een writersblock, maar niet van een speakersblock of handclapblock? Spreken kunnen we altijd. Handjes klappen ook. Maar schrijven blijken we maar af ...
Lees verder

Eenvoud komt zelden in tweevoud.

Als je tegen iedereen praat, dan voelt niemand zich aangesproken. Als je een manus van alles bent, dan ben je meester van niets. En als je veel ...
Lees verder

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde

Zet jij de wereld al op z’n kop met kopregels?

Ontdek in mijn nieuwste ebook ‘Succes met je Slogan’ hoe jij Buitengewoon Binnenkomt met Titels vol Tractie. Met dit boek krijg je:

• Een reis door ‘s werelds slogan geschiedenis
• 7 Slogan tips van grootmeesters
• Een 1 op 1 ontmoeting met Einstein
• De formule voor 3 keer woordwaarde